Nederland here we come🥰😎

11 maart 2020 - Schijndel, Nederland

Vandaag (9 maart) hebben we Spanje achter ons gelaten en zijn nu in Frankrijk. Het weer is nu wel echt verandert, veel wolken, regen, hagel en ook de zon met zo'n 4 graden echt wel weer ff wennen. Nu reden we nog wel in bergachtig gebied en op 1000m hoogte is het natuurlijk ook gelijk een aantal graden kouder. Dus wanneer we weer gaan dalen zal de temperatuur ook wel weer iets warmer worden, maar de regen zal er ook meer zijn😒. Bij Millau ff op parkeer terrein gestaan en nog wat foto's gemaakt, deze van de plaats met heel vaag op de achtergrond het viaduct; hoogste ter wereld.

Millau

De volgende dag was het wel wat warmer omdat we de bergen uit zijn gereden, maar we hebben zo'n beetje de hele dag regen gehad😝. We zijn wel een groot deel van Frankrijk doorgekomen en wat we al verwachten, zijn we woensdag 11-03-2020 in Nederland aangekomen😊😊.

Vanaf nu gaan we familie en vrienden bezoeken en nog wat zaakjes regelen. Ik moet b.v ff naar de kapper en de tandarts en de camper moet ff goed op vocht gecontroleerd worden i.v.m. de lekkage afgelopen oktober. Dus ik zal rond juni weer verder schrijven want dan gaan we weer op pad🤭

​​​​Lieve groeten allemaal en bedankt voor jullie ontzettend leuke reacties.❤️❤️

1. R - L & J 😘:
    Welkom terug ❤️🥳
  2. Kayleigh van Genderen:
    11 maart 2020
    Jaaaaaaa jullie zijn terug!
  3. Tineke:
    11 maart 2020
    Welcome back en mooi weer meegenomen.
    Tot eind maart op Afslag Nagele! Groet, Arie en T
    ineke
  4. Thea:
    11 maart 2020
    Welkom thuis even andere belangrijke dingen doen en weer van het nederlandse eten genieten .liefs
  5. Nick van genderen:
    12 maart 2020
    Welcome home we zie jullie snel😘
  6. Mary Bregman:
    12 maart 2020
    Welkom thuis lieve Erica.
  7. Sonja:
    12 maart 2020
    Welkom terug gezellig dat jullie weer in Nederland zijn!
  8. 😘Bea:
    Welkom in stormachtig Nederland. Gezellig dat jullie er weer zijn
  9. Mario:
    12 maart 2020
    Goed jullie weer te zien de lunch vanmiddag was gezellig
  10. Marja:
    Kopje koffie ? Lunch ? Liefs Marja
  11. Thanja:
    16 maart 2020
    Welkom thuis! Hoop je binnenkort weer te zien!
    X
  12. Tineke: