Het nieuwe jaar🎉🍾🥂2021🎆

29 januari 2021 - Torrox Costa, Spanje

01-01-2021

Allereerst voor iedereen de beste wensen voor 't nieuwe jaar ❤

We hebben Kerst en Oud en Nieuw in Torrox gevierd, hier in Spanje vieren ze maar 1 kerstdag, dus doen wij dat ook😄. We hebben gezellig samen gegeten:

Menu 1e kerstdag:

Vooraf;              Carpaccio

Hoofdgerecht; Spinazie ala crème, Aardappels,                             Rollade

Dessert;             Ijs

De CP eigenaren geven normaal gesproken een gezamenlijke feest-borrel op het midden terrein, maar door corona kan dat niet doorgaan dus kreeg iedereen een attentie in de vorm van een fles champagne🍾 .

Op 1ste kerstdag smiddags voor 't eerst zelf dolfijnen 🐬🐬🐬🐬🐬gezien vanuit onze camper. We hadden al van meerderen gehoord dat ze af en toe langs zwommen, maar hoe leuk is het om dat zelf  te zien. Wat een leuk gezicht is dat toch. Toevallig had ik s'nachts over dolfijnen gedroomd; dat er 1 dolfijn in mijn armen sprong😳.......nou dat hebben deze niet gedaan hoor 😄

Oud en Nieuw, heerlijk oliebollen en appelbeignets gegeten, door de CP eigenaren zelfgebakken, tv gekeken (Youp), geproost op t nieuwe jaar. En zo beginnen we aan een nieuw jaar met weer nieuwe avonturen🤗😉.

We blijven tot en met 31 januari hier op de CP in Torrox,  redelijk zeker van het aangename klimaat. Ik denk dat dit voor ons de ideale plek is om te overwinteren🤗🤗.

Strandwandeling

We hebben gemerkt dat het hier ook kan regenen, na ruim een maand heerlijk zonnig weer hebben we nu een paar dagen van regen en wind/storm, Rob zegt dan altijd, het is goed voor de plantjes. Ach ja en dan wordt de camper ook weer eens spik en span schoon😇. Midden en noord Spanje heeft zelfs sneeuw 🥶😱 dus we mogen niet klagen🤗.

Regen🌧 en wind🌬

Het weer houdt ons niet tegen om dan toch lekker een strandwandeling te maken.  Wanneer de zee wild is genieten wij daar ook enorm van🌊🌊🧤🧣🧥.

Op de bergtoppen lag ook hier sneeuw,  maar gelukkig hoog genoeg en hadden we er verder geen last van, maar byzonder was het wel in deze streek.

Torrox costa

Maar als de regen/storm/sneeuw voorbij is....

Na regen komt zonneschijn

Torrox Costa

🌞🌞🌞🌞 weer blauwe luchten en heerlijk zonnig, soms nog wel met een jas of vest aan maar vaak alweer in t-shirt en korte broek👍

We hebben nog een heerlijke periode gehad op deze CP, veel zon, gezelligheid en veel wandel- en fiets km'ters. Ook nog een prachtige regenboog

Regenboog en voor n tweede keer dolfijnen voorbij zien zwemmen. Ik heb de video opname wel geplaatst onder het kopje 'video', maar duurt ff voor ze in beeld verschijnen, na ong 19 seconden komen ze tevoorschijn😄🐬

Vanaf 1 februari gaan we weer rijden en komen onze nieuwe belevenissen weer in het volgende verhaal. Voor iedereen die met ons 'meereist', leuk dat jullie onze verhalen lezen en weer de hartelijke groeten van ons👍😉

1. Marja de Vlaam:
    29 januari 2021
    Nu ben ik echt even jaloers op jullie. Hier is het om 9 uur in de ochtend nog donkergrijs buiten en niet gewoon nat maar z..nat.
    Onze plantjes zijn intussen verdronken🤭. Prachtig trouwens die bergen met sneeuw er op. Geniet maar lekker en een hele goede reis a.s. maandag. Heel benieuwd waar jullie huis op wielen jullie heen voert. Liefs, Marja
  2. Mario:
    29 januari 2021
    Wat een leuk verslag weer en zeker leuk om de dolfijnen te spotten
    Blijf genieten
  3. Ellen Eimers:
    29 januari 2021
    Nou idd gatver zoo saai hier, maar is jullie gegund hoor!! Pas op elkaar tot later dikke kuzzz
  4. Tineke:
    29 januari 2021
    Ohhh, zo lekker, alweer in korte broek......moeten we hier nog ff op wachten!
    Lekker gaan genieten verder!🤗😘
  5. Nick van genderen:
    29 januari 2021
    Gelukkig en gezond 2021 allebij🍾 maak er een mooi en vooral gezond jaar van hoop elkaar snel even te ontmoeten 🏍️ groetjes van ons 😘
  6. Mary Bregman:
    29 januari 2021
    Mooi om te volgen, wens jullie gezondheid, mooie en veilige reizen.
  7. Esther Mulders:
    30 januari 2021
    Hallo Erica en Rob, allereerst de beste wensen, hopelijk wordt alles dit jaar weer een beetje normaal. Jullie genieten nog steeds volop en wat een mooie omgeving daar. Wij gaan, als het weer mag, eind september een weekje naar Chipiona, dat ligt aan de kust, vlakbij Cadiz. Daar zijn we nog niet eerder geweest. ¿ Habláis un poco de español? Ik zit op Spaanse les zoals je ziet. Als we gaan, kan ik de mensen al een beetje verstaan en een woordje spreken. Wij wensen jullie een goede reis toe naar de volgende bestemming. Hartelijke groeten van Esther en Ruud
  8. Ron van Nimwegen:
    30 januari 2021
    HeeH Rob en Erica, wat een mooie omgeving en hele mooie foto's wel jammer van die ene foto waar iemand in het beeld ging staan, maar er blijven altijd mensen die dat doen ! :-) ,blijven genieten oudjes ! liefs van Ron.
  9. Ruud:
    30 januari 2021
    Goede reis blijf jullie volgen bedankt voor alles
    Zover blijft leuk om te volgen.
    Gr van ons
  10. Jose:
    30 januari 2021
    Ja, weer heel leuk om jullie verhalen weer te lezen en te genieten van de foto’s!😊
    Ben benieuwd waar jullie reis nu weer heen gaat.
    Voor ons duurt het nog wel even voordat we de camper weer gaan halen, veel te koud en te nat hier!❄️☔️

Hartelijke groeten van ons en goeie reis🚐
  11. 😘Bea:
    31 januari 2021
    Heerlijk hoor, geen last van vitamine D tekort! Op naar de lente, nieuwe bestemmingen en avonturen. Wij genieten mee......
    Liefs