Wel veel regen, maar nu in camper gelukkig droog

4 november 2019 - Estella, Spanje

We hebben inmiddels al weer wat kilometers achter de rug en zijn in Spanje aangekomen.

Onderweg hebben we veel regen gehad, we hadden de pech dat er een regen front over Frankrijk trok.

Vic-sur-Cère

De camper blijft tot nu toe droog van binnen, dus we kunnen wel stellen dat de reparatie gelukt is, dat maakt het helemaal terugrijden een stuk makkelijker te verteren😉

Wat wel mooi is aan dit jaargetijde, zijn de herfstkleuren overal in de natuur. Wel hadden we het afgelopen weekend heel veel wind, zeg maar stormachtig wat resulteerde in veel takken op de weg en omgewaaide bomen. Zondags zagen we veel brandweer en gemeente werkers de wegen vrij maakten.

Pyreneeën

Villeneuve-sur-Lot

Onderweg komen we best nog veel wandelaars en fietsers tegen die de route naar Santiago de compostela lopen/fietsen, wat voor ons een leuke herinnering teweeg brengt. Alhoewel, de man op de foto valt niet te benijden😏

Ibieneta

Ook hebben we soms mooie uitzichten op de plek waar we overnachten

Ayegui

Bij deze wil ik iedereen laten weten dat we jullie reacties erg leuk vinden, waarvoor onze dank👍😊