Wel veel regen, maar nu in camper gelukkig droog

4 november 2019 - Estella, Spanje

We hebben inmiddels al weer wat kilometers achter de rug en zijn in Spanje aangekomen.

Onderweg hebben we veel regen gehad, we hadden de pech dat er een regen front over Frankrijk trok.

Vic-sur-Cère

De camper blijft tot nu toe droog van binnen, dus we kunnen wel stellen dat de reparatie gelukt is, dat maakt het helemaal terugrijden een stuk makkelijker te verteren😉

Wat wel mooi is aan dit jaargetijde, zijn de herfstkleuren overal in de natuur. Wel hadden we het afgelopen weekend heel veel wind, zeg maar stormachtig wat resulteerde in veel takken op de weg en omgewaaide bomen. Zondags zagen we veel brandweer en gemeente werkers de wegen vrij maakten.

Pyreneeën

Villeneuve-sur-Lot

Onderweg komen we best nog veel wandelaars en fietsers tegen die de route naar Santiago de compostela lopen/fietsen, wat voor ons een leuke herinnering teweeg brengt. Alhoewel, de man op de foto valt niet te benijden😏

Ibieneta

Ook hebben we soms mooie uitzichten op de plek waar we overnachten

Ayegui

Ayegui

Bij deze wil ik iedereen laten weten dat we jullie reacties erg leuk vinden, waarvoor onze dank👍😊

1. Mario:
    4 november 2019
    Dat tegen front hebben jullie vast doorgestuurd naar ons gisteren veel tegen
    Fijn dat het nu goed gaat met de camper
  2. Ruud:
    4 november 2019
    Leuk om weer wat mee te krijgen van de reis jammer van het weer.goede test voor de camper.
    Nu maar weer wat zon opzoeken.
    Goede reis verder en tot gauw
  3. Tineke:
    4 november 2019
    Hoop dat jullie nu de zon tegemoet gaan reizen!
    Liefs😘
  4. R - L & J 😘:
    Op naar de zon!

Liefs xxxx
  5. Ellen Eimers:
    5 november 2019
    Heerlijk nu de beentjes in het zonnetje.
    Geniet ervan
  6. 😘Bea:
    9 november 2019
    Mooie foto's, en heel leuk dat drone filmpje😀. Geniet lekker van t zonnetje😘
  7. Roos:
    17 november 2019
    Blijf door rijden en zoek de warmte op!! Liefs Roos
  8. Clement Shimo:
    20 november 2019
    jullie gaan goed,
    hier begint wat kouder te worden
    hopelijk daar nog niet
    groetjes