Verhuizen, vaccineren, voetballen

12 juli 2021 - Nederhorst den Berg, Nederland

19-04-2021 Rob 1e vaccinatie gehad💉

Vanaf 29-04-2021 aan het klussen in Almere, we gaan van 'woonadres' veranderen. Het is wel leuk om weer lekker anders actief bezig te zijn😊.

Klussen

Eind juni moet het klaar zijn dus we kunnen rustig aan doen. We staan nu dus met enige regelmaat ook met de camper in Almere en en soms wel weer even in Nederhorst.

05-05-2021, dagje Schijndel naar 'de Wit' camper/caravan shop. Leuke inkopen voor de camper gedaan💌👍😉☺ 💌

14-05-2021, Erica 1ste vaccinatie gehad💉

17-05-2021, naar Zuthpen geweest om een tapijt op de vloer onder de tafel/ zit gedeelte te laten maken, en misschien ook nog bij het keuken gedeelte,  volgens de maker kan dit voor dezelfde prijs, dus we gaan daar dan voor. We hadden een verknipte badmat en deurmat liggen (eigenlijk geen gezicht) 😇.

VloerbedekkingVloerbedekking

Dinsdags voor onderhoud en vochtmeting naar de dealer in Friesland👍😉. Daarna is het maar weer afwachten wat we gaan doen, we hebben geen haast. Tussenstop in Nagele gemaakt, altijd gezellige ontvangst op de CP 🤗.

Verhuisdatum staat ingepland eind juni, we hebben veel geklust, hard gewerkt met goed resultaat. De catering was geweldig, we zijn als klussers echt in de 'watten' gelegd. Begin juni zijn we er een weekje tussenuit gegaan,  naar Drenthe, met als extra weer wat vrienden/fam. bezoek... altijd leuk😁👌

Klein toeristisch plaatsje Orvelte in DrentheOrvelte

Fietstocht rond ZweelooZweeloo

Na alle leuke bezoeken en uitjes, ook het EK voetbal kijken🤗👌⚽️

EK voetbal

In Nijkerkerveen heerlijk buiten gegeten tussen de paarden

BBQ in het klein

We hebben genoten van het weekje Drenthe met het mooiste weer van de wereld🌞🌞🌞

18-06-2021 Erica 2e vaccinatie gehad.💉

Rob heeft samen met zijn beste vriend, waarmee hij voorheen altijd jaarlijks een motorreis reed, besloten om nog een keer een echt lange reis te gaan maken. Eerste idee was 'de oude zijderoute' maar daar zitten veel haken en ogen aan en, niet geheel onbelangrijk .......errrrug duur $£€💰💰, tweede en meest waarschijnlijke idee; rondje langs buitenkantje Europa,  dus Baltische Staten Polen Roemenië Hongarije Kroatië Slovenië Turkije Griekenland Italië Frankrijk Spanje. Dan zijn ze een kleine 3 maanden onderweg. Ik zeg dan altijd, als je dat wilt moet je het nu doen en niet uitstellen.

Dus nu gaan de mannen voorbereidingen treffen en ws begin juli al vertrekken.

Nieuwe motormotor is iig al aanwezig👍🏍

Ik blijf met de camper op vaste plek staan in Nederhorst, zodat ik beetje centraal sta. Kan dan makkelijk naar Almere, Hilversum, Amsterdam op de fiets.

26-06-2021 verhuisd, oude huis helemaal leeg ☺, zie filmpje onder het kopje 'video'

Nieuwe huis is mooi geworden en voorlopig weer een lekker plekkie om 'thuis' te komen.

28-06-2021, Rob 2e vaccinatie gehad.💉, hopelijk wordt het steeds vrijer nu veel mensen gevaccineerd zijn🤗.

Iedereen weer lieve groetjes van ons, 😃🏍🚲

1. Mario:
    Leuk verslag weer
  2. Roos:
    12 juli 2021
    Jeetje Erica heb een en ander gemist. Ga je even appen!!
  3. Liedy:
    12 juli 2021
    Mooi verslag. Wij lopen zeker ook helemaal achter! Snap niks van verhuizing. Mooie tijd.
    Groeten van Liedy
  4. Ruud:
    12 juli 2021
    Ga het vervolg weer volgen bedankt voor de update. Gr sonja en ruud
  5. Esther Mulders:
    13 juli 2021
    Weer een mooi verhaal Erica. En jullie zijn druk geweest met klussen. En wat een prachtige reis gaat Rob maken. Hij heeft gelijk, niet uitstellen wat je nu al kunt doen. Wij wensen hem een mooie reis toe en jij veel plezier op je stek in Nederhorst. Groetjes, Esther en Ruud