🏍🏍👌

19 augustus 2021 - Nederhorst den Berg, Nederland

13-07-2021, Rob is met zijn beste maatje aan hun motorreis begonnen. Voor mij ff wennen om alleen te zijn🤔. Ik heb genoeg plannen voor de komende tijd dus zal ik me prima vermaken al zou ik liegen dat ik Rob niet zal missen👫❤.

17-07-2021, Op de hondjes en kat passen in Ankeveen, hun baasjes gaan op vakantie.

Cooper en Codi

Voor hun fijn om de zorg voor de beestjes thuis te hebben en voor mij bijkomend de tijdelijke beschikking over een ruim huis😇. Win win dus😂. Het is vlakbij waar de camper staat, dus daar kan ik elke dag even langs, zodat ie me niet zal missen😉😁

In deze 10 dagen  in Ankeveen heb ik me prima vermaakt, de honden en kat vragen natuurlijk de nodige aandacht, ook hou ik de boel in het huis op orde. Ook nog met mijn schoonzus wezen winkelen, met onze zoon wezen lunchen en op de baby gepast, allemaal supergezellig❤👍en zo gaat de tijd ook lekker voorbij 🤭. Onverwachts kwamen P&A op bezoek, die hebben fam in Weesp en kwamen met hun kleinzoon op de fiets ff wat drinken, supergezellig en toevallig was ik net bij de camperplek, want zij wisten niet dat ik een poosje in Ankeveen verbleef😁. Het moest kennelijk zo zijn🤗🤗. Ook kwam een achternichtje nog een nachtje logeren😁

Vanaf woensdag 28-07-2021 weer weer naar de camper, tussendoor wel een aantal keer geweest om was heen en weer te brengen en ook heb ik de vliegenpoep weggepoetst😖, de camper leek wel een gespikkelde beer🤭.

Vrijdag 30-08-2021 Naar Almere gefietst, blijf daar zo'n 2 en half á 3 weken logeren om op de kat te passen. Mijn nichtje en gezin zijn op vakantie,  heerlijk naar de zon  wat hier niet echt wil lukken 🤭. Voor dat ze vertrokken alvast mijn verjaardag gevierd met nog meer familie. Vrijdag 6 aug, mijn werkelijke verjaardag, zijn wat vrienden langs gekomen, gezellig 🤗. Mijn vriendin uit Dordrecht heeft hier een paar dagen gelogeerd,  erg geslaagde dagen❤❤

Maandag 09-08-2021 Onze zoon en kleinzoon geweest, we zijn samen met ons achternichtje gaan vissen in Lelystad.

RustVissen

We hebben helaas niets gevangen terwijl om ons heen de één na de ander een vis (steur) uit het water haalde.

Dan maar bij de buren meehelpen 🤭😉

Volgens ons lag het aan het aas. We hebben wel een leuke middag gehad en als afsluiter bij de Mac. gegeten 🤗👍

In tussen ben ik heerlijk in de tuin gaan rommelen, die is na de verhuizing al van onkruid ontdaan, maar nu is het ook een beetje aangekleed zeg maar🤗

Tuinieren is toch wel leuk hoor, op kleine schaal dan🤭

De afgelopen maand, is omgevlogen omdat ik veel dingen te doen had. De mannen zijn op de helft van hun motorreis en genieten daar volop van.  Ik ben inmiddels weer terug in de camper, ook weer fijn om thuis te zijn🤗😃

Groetjes en weer tot de volgende keer👋🙂

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Katty:
    19 augustus 2021
    Leuk, dat je je ook niet verveelt, al zal je wel aan het aftellen zijn, tot Rob terug is. Geniet nog en tot binnenkort.
  2. Marja:
    19 augustus 2021
    Zijn welgevulde dagen zo te zien Erica. Rob is wel een hele tijd weg heb ik begrepen. Sterkte en hier zeker welkom. Ik hoor/lees wel wanneer je tijd hebt. Lieve groetjes Marja
  3. Ellen Eimers:
    19 augustus 2021
    Topper dat jij dit gewoon alleen doet ik ben de 30e weer terug maar snel bakkie plannen.
    Dikke kuzzz
  4. Mary Bregman:
    20 augustus 2021
    Wat een een mooie verhalen! Lieve groet