Aftellen 3.....2.....1........🤗❤😘😘

1 september 2021 - Nederhorst den Berg, Nederland

21-08-2021 Het is aftellen tot Rob weer terug is, ze zijn nu over de helft.

Het is wel erg leuk om ze via polarsteps te volgen, het zijn leuke verhalen en mooie foto's

Uitzicht🤗👌

Ik heb nog van allerlei afspraken om mensen te ontmoeten die ik een poos niet gezien heb, dus nog genoeg te doen🤗.

Rob komt wat eerder terug dan gepland, ze hebben er behoorlijk wat km's opzitten en ze zijn geweest waar ze heen wilden, dus ze vinden het tijd worden om naar huis te komen. Ze gaan wel binnendoor terug dus dat heeft nog wel wat dagen nodig maar ze verwachten zo rond 5 september terug te zijn, dus ik hoef niet meer zo lang af te tellen😁. In verband met de vele regen die de mannen nu onderweg hebben, versnelt de reis ook, want het is dan niet prettig om onderweg te stoppen om bijv foto's te maken. Vandaag  (31-8) komen ze thuis 💕💕.

Dit was even een kort verhaal tussendoor, vanaf nu gaan we de dingen weer samen beleven🤗😃.   Groetjes 👋

1. Mario:
    1 september 2021
    Top en fijn dat het goed gegaan is
  2. Katty:
    1 september 2021
    Amai, das inderdaad aftellen. Wij starten 13 september, eerst Vera en dan Torrox Costa, tot later grts ook aan Rob.
  3. Marja:
    1 september 2021
    Wat knus dat jullie weer samen op stap kunnen. Ik vond het super gezellig om je te zien Erica. Hoop dat Rob de Quiche wil proeven 😋😃.