Bijna zover!!!

16 oktober 2019 - Nagele, Nederland

We zijn bijna zover, nog een paar kleine dingen afhandelen maar zondag gaan we echt op pad. In tussen is er nog wel wat verandert zoals jullie op de profielfoto kunnen zien hebben we op het laatste moment nog een andere nieuwe camper gekocht. De details zal ik iedereen besparen want dat wordt een lang verhaal.
We zijn met deze nieuwe superblij en verheugen ons op zondag.

Nog een kleine terugblik:
We wonen vanaf april 2019 in de camper en dat bevalt ons heel erg goed. Sinds juni ben ik gestopt met werken en vanaf begin september is Rob ook gestopt. We hebben ons sinds die tijd nog geen moment verveeld, sterker nog we zijn hartstikke druk geweest met van alles en nog wat. We hebben vooral veel bezoekjes afgelegd om iedereen gedag te zeggen.

1. Mellie:
    16 oktober 2019
    Haai Erica en Rob,

Leuk om jullie weer te volgen op deze manier!!
    Ik kijk uit naar jullie verhalen en avonturen!

Drive safely en take care 😘😘😘❤
  2. Marja:
    16 oktober 2019
    Een hele goede reis gewenst. Heerlijk om op pad te gaan met een nieuw “huis op wielen”. Heel veel plezier vooral. 😘
  3. Ruud:
    Ok leuk tot straks.
  4. Clément:
    17 oktober 2019
    Het is wel leuk om jullie weer te volgen
    Have nice journey
    May God be with you
  5. Roos:
    17 oktober 2019
    Jeetje nog even een nieuwe villa! Geniet!
  6. Tineke:
    17 oktober 2019
    Leuk om jullie te volgen. ben benieuwd naar de ervaringen. Een mooie start met de nieuwe camper en tot ziens op het Follow Up weekend in Nagele!
  7. Thea:
    17 oktober 2019
    Mooie reis vol spanningen en avontuur genieten maar groetjes van ons
  8. 😘Bea:
    18 oktober 2019
    Heel veel plezier! Dat wordt genieten.😄 Zo leuk om jullie te volgen.
  9. Andre en Bianca:
    18 oktober 2019
    Wat leuk om jullie weer te volgen!
    Heel veel plezier en doe voorzichtig😘
    En wie weet wanneer en waar we elkaar weer tegen komen😁
  10. Thanja:
    21 oktober 2019
    Ik ben benieuwd naar jullie verhalen, leuk! lijkt me heerlijk om zo op pad te gaan.
    Heel veel plezier!
    Xx