Kleine week op pad, helaas weer even terug

24 oktober 2019 - Baugy, Frankrijk

We zijn vanaf zondag 20-10-2019 op weg naar het zuiden.

We hebben diverse leuke camper plekken bezocht, en veel kilometers gereden om naar het mooie weer te gaan.

Vandenesse-en-AuxoisVandenesse-en-Auxois

We hadden nog even willen wachten met een nieuw blog verhaal , omdat het hoofdzakelijk veel rijden is geweest.

Maar woensdag sloeg er een klein pechduiveltje toe.

Tijdens de lunch in de camper (het regende pijpenstelen) ontdekten we dat er water in de opstap van de camper stond, We zagen het vanaf de zijwand zo naar beneden lopen.

LekkageLekkage

Na te zijn bekomen van de schrik , hebben we de dealer gebeld om het te melden en de dichts bijzijnde Knaus dealer in Frankrijk opgezocht.

Daar zijn we naar toe gereden (anderhalf uur omrijden) , maar zij konden ons niet op korte termijn helpen.

Voor ons een reden om te besluiten terug te rijden naar onze eigen dealer in Nederland , waar we hopen dat het op korte termijn kan worden opgelost.

Voor de oplettende blog bezoeker (onder het kopje route) was het al te zien dat we noordelijk aan het rijden zijn i.p.v. zuidelijk.

We hopen dat we na een snelle reparatie weer snel op pad kunnen richting het zuiden.

Voor als de foto's niet goed te zien zijn, ze staan ook onder het kopje foto's in de menulijst links.

Groetjes Rob en Erica

1. Mellie:
    24 oktober 2019
    Oh wauw wat een mooie foto,s al!
    Hoop dat jullie snel weer op pad kunnen en ons weer mooie verhalen kunnen sturen!!
    Suc6 met de camper!!

Dikke kus Mellie
    Liefs Imelda
  2. Mario:
    24 oktober 2019
    Dat is balen hoop dat ze het snel kunnen oplossen
  3. Thea:
    24 oktober 2019
    Dat is zeker pech maar even geduld dat het snel oke is.heel veel geduld dan maar.groetjes van ons.🌏😀
  4. Sonja:
    24 oktober 2019
    Dat is balen zeg denk je dat je een nieuw huis hebt en dan heb je dit. Ik hoop maar dat ze het goed kunnen oplossen voor jullie en dat jullie dan echt kunnen gaan genieten heel veel sterkte ermee groetjes sonja
  5. Gerrie en Marian:
    Dat is ff pech. Zit je niet op te wachten. Hou vol ! Gerrie
  6. Esther Mulders:
    25 oktober 2019
    Jammer, maar verstandig Erica om terug te rijden. Wij wensen jou en Rob voor straks nogmaals een goede reis en we wachten je volgende bericht af. Veel liefs, Esther en Ruud
  7. 😘Bea:
    25 oktober 2019
    Dat is idd erg jammer! Wel prachtige herfstplaatjes geschoten. Hoop dat jullie snel weer op pad kunnen en dat het probleem goed opgelost wordt
  8. Marja:
    25 oktober 2019
    Jeetje wat een pech. Hopelijk snel en afdoende opgelost. Gelukkig heb je geen tijdsdruk of agenda, dat is dan weer een + puntje. Goede reis, liefs, Marja
  9. Nick van genderen:
    25 oktober 2019
    Wat een gedoe allemaal hoop dat jullie snel weer de goede kant op kunnen

Groetjes nick