Bijna gaan we weer op reis ⏳

4 oktober 2021 - Vessem, Nederland

Tot we echt weer vertrekken, zijn we nog wel weer op leuke plekken geweest,  o.a.  gefietst in de buurt van Weesp Abcoude Nederhorst

ZondagsschoolAmsterdamRijn kanaalBrug

en we zijn met de waterbus vanuit Dordrecht naar Rotterdam geweest om Streetart te bekijken.

Streetart in RotterdamStreetart Rotterdam

Streetart RotterdamStreetart Rotterdam

Op de terugweg zagen we dit🤔

Amfibi auto's

24-09-2021 Trouwdag B & H 💕🎉🎊

Op deze speciale dag hebben we gewacht voor we konden vertrekken. Na 2x te zijn uitgesteld, door corona,  zijn ze getrouwd en hebben we een fantastisch leuke dag/ avond gehad🥂🍴☕🍰🍺💃🤵👰‍♂️💕💕. We konden onze camper bij de trouwlokatie in Barger-Compascuum parkeren en daar hebben we ook overnacht... heerlijk voor ons, we konden na het feest zo ons bedje in rollen🤭🤣

Nog bij 2 oud collega's van Rob  langs geweest, was weer supergezellig👌😁. Dinsdag ochtend een wandeling rond IJsselstein, Nieuwegein, Vianen en Lopik gemaakt.

Wandeling kromme IJssel en LekWandeling kromme IJssel en Lek

Wandeling kromme IJssel en LekWandeling kromme IJssel en LekWandeling, kromme IJssel en Lek

Lopik, de Gerbrandy torenWandeling kromme IJssel en Lek De Gerbrandy toren.

De oude brug bij Vianen, wordt gesloopt. Er is nog wel geprobeerd om hem te behouden  bv als fiets brug, maar dat schijnt allemaal te kostbaar te zijn.

Oude brug  bij VianenOude  brug bij Vianen

Oude brug bij VianenEr zijn op de nieuwe brug vaak kijkers naar deze behoorlijke klus😃

Na nog een paar dagen in Vessem te zijn geweest,

Rivier de BeerzeHertjes

zijn we op 04-10-2021 richting het zuiden vertrokken. Het avontuur gaat weer beginnen🤗😃 en de eerste stop wordt in België.