In afwachting van .........💙??💗??

5 juni 2022 - Vessem, Nederland

14-04-2022, We staan in Vessem op CP de Spekdonken😊, we hebben hier een paas- arrangement besproken. Morgen (vrijdag) komt R hier ook staan met de camper.

We gaan er een gezellig weekend van maken en het Andreas Schotel museum in Esbeek hebben we zaterdag bezocht.

Het Andreas Schotel museum+ wandelingAndreas Schotel
Wandelroute Andreas Schotel

Het is gratis en ontzettend leuk omdat zijn werken in de omgeving staan waar een wandeling is uitgezet zodat je alles tijdens de wandeling kunt zien👌👍. Even opzoeken op Google en je kunt er alles over lezen.

EsbeekEsbeekEsbeekEsbeek

Start en eindpunt bij een prima restaurant, naast het museum👍😃

17-04-2022, Rob &R zijn vandaag samen een stuk gaan  fietsen. Ik heb de was gedaan en een relaxdag bij de camper gehouden🤗😃

Stukkie fietsenStukkie fietsenStukkie fietsen

18-04-2022, G&M zijn vandaag geweest en N. kwam iets later op de motor🤗👍, eerst koffie met wat lekkers daarna een uitgebreide paaslunch. s'Middags (N was weer naar huis) een stuk gewandeld en s'avonds in het restaurant op de CP gegeten,  heel erg gezellig en lekker bijgekletst met elkaar.

20-04-2022, We staan weer op CP Vecht en Weide, onze vaste plek deze zomer. Lekker centraal zodat we het meeste op de fiets kunnen doen👌🤗😃.

25-04-2022, We gaan een weekje aan de babykamer klussen;

Klussen

witten, kleurtje op de muur, spullen versjouwen🤣🤓. Daarna kan onze schoondochter de kamer lekker gaan inrichten (nu zit alles in zakken en kratjes hihi). Heerlijk om wat te helpen voor onze 'baby Chica'💗

Inrichten

Vanaf 02-05-2022 zijn we een weekje 'thuis' om op Spike🐈 te passen🤗👍😃

Wegens aankoop nw telefoon sluit ik dit verhaal af, om op de nw telefoon verder te gaan🤗🤗👍

Groetjes👋

1. Katty:
    5 juni 2022
    Jullie hebben het naar jullie zin. Geniet van de zomerdagen. Lieve groeten Katty en Rudy en Cengo