Vervolg

22 juli 2022 - Weesp, Nederland

21-05-2022, Rob heeft geregeld dat we een ritje op een Can-Am motor mogen maken. Het bedrijf is in Loon op Zand en maakt soort van kennismakings stunt met deze aparte motoren. Mijn (Erica) grote wens om eens op zo'n monster te rijden.  We hebben er nooit één aangeschaft omdat je dan beperkt bent in het verkeer, je bent dan minstens zo groot als een personenauto😏 en kun je niet makkelijk overal tussendoor wat je met een gewone motor wel kan🤗😀. Het was superleuk!!!

Can-AmCan-AmCan-Am Spider Een droom is uitgekomen👍😄✔️

06-06-2022, Inmiddels zijn we 3 weken in Hilversum om op 2 poezen te passen🐈‍⬛🐈, voor ons een vakantiehuis gevoel😄.

OppasssenOppassen

Vanaf 17-06-2022 zijn we in Ankeveen om op 2 honden en 1 kat te passen. We verkassen van vakantiehuis naar vakantiehuis, ertussen waren we een weekje in de camper, ook weer fijn hoor😄. De eerste zaterdag dat we hier waren hebben gezellig gebbqd met onze zoon, schoondochter en kleinzoon. Supergezellig en het was prachtig weer ook🌞🌞🤗.

Het is een kort verhaal deze keer,  volgende keer komt er wel weer een uitgebreider verhaal.

Rob en Erica

1. Liedy:
    22 juli 2022
    Gefeliciteerd met jullie kleinzoon.
  2. Katty:
    22 juli 2022
    Gefeliciteerd, geniet van jullie kleinzoon. Lieve groeten, tot later.
  3. Mario:
    22 juli 2022
    Dank weer voor het verslag
  4. Esther Mulders:
    22 juli 2022
    Hallo Erica en Rob, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige kleinzoon. Heerlijk van genieten! Een mooie zomer toegewenst.

Hartelijke groeten van Esther en Ruud