We gaan weer een nieuw jaar in😉

1 februari 2023 - Torrox, Spanje

Allereerst nog voor iedereen de beste wensen voor 2023👍🤗

Januari; na een ontzettend leuke oudejaarsavond met onze mede Belgische, Nederlandse en Duitse camperaars, laten we de feestdagen weer achter ons🥂🍾.  We blijven nog tot eind januari hier in Torrox. Deze maand gaan we echt even op ons eetgedrag letten want er zijn bij ons alletwee wel wat pondjes bijgekomen 🤣.

12-01-2023 Het lukt aardig met ons eetgedrag, we zijn de overtollige pondjes bijna weer kwijt 😉. Nog even volhouden en dan kunnen we weer gewoon onze oude stramien weer aanhouden: door de week niks extra's en in het weekend wel😁.

We genieten nog steeds van onze vaste stekkie hier in Torrox en omgeving, het is uitzonderlijk lekker weer, veel zon weinig wind, het voelt als zomer🌞.

Caleta de Vélez

Soms, net voor zonsondergang verschijnen er wel eens wat wolken en dan krijg je prachtige plaatjes🤩

Zonsondergang

13-01-2023, hieperdepiep Randy is jarig 35 jaar alweer, waar blijft de tijd🙃

17-01-2023, vandaag een wat mindere dag qua weer betreft. Van prachtig zonnig tot een flinke bui. Mooie dag om rondom camper te blijven. In de ochtend eerst ff boodschappen gedaan en daarna ben ik gaan diamant painten. Rob heeft geen zitvlees dus die is in de middag nog een eind gaan wandelen, met ook wat hoogte erin😁.

Wandeling

Eind van de middag toen, de zon er weer was, zijn we nog even langs het strand gelopen, door de harde wind een onstuimige zee🤣🤣, hou ik wel van👍

Het is bijna zover dat we weer een stukje verderop gaan, twee maanden is lang zat om stil te staan, we krijgen beiden weer de reis kriebels🤗. We gaan naar Calp met 1 tussenstop ergens halverwege. In Calp zijn onze campervrienden P&A al,  en G&M komen een maandje in een appartement. We kijken er naar uit🤩.

We hebben hier weer een heerlijke tijd gehad, met veel zon en vooral in december extreem hoge temperaturen. We nemen weer afscheid en komen eind van dit jaar hier weer terug🤗.

Groetjes en tot het volgende verhaal/avontuur👍🤗👋

1. Mario:
    Leuk verhaal en geniet van de Manet G&M
  2. Mario:
    Moest maand zijn
  3. Marja:
    1 februari 2023
    Wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben en dat het weer op alle fronten meewerkte. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Randy 🥳. Stoer hoor dat jullie de extra pondjes weer kwijt zijn. Goede reis naar de volgende nederzetting en schitterend weer gewenst. Stuur maar wat van dat mooie blauw onze kant op.
  4. Tineke:
    2 februari 2023
    Wat heerlijk die blauwe luchten, die missen we hier.....😉
    Heerlijk verder genieten! 💞
  5. 😘Bea:
    2 februari 2023
    Heel veel plezier daar met z'n allen👍😊
  6. Fer en Liana:
    3 februari 2023
    Jaloers makende berichten, maar het is jullie van harte gegund....blijven genieten, dat doen wij ook via jullie
    🥰😎
  7. Anissa: