We krijgen bezoek 💕

25 december 2022 - Torrox Costa, Spanje

11-12-2022, vandaag komt ons kind naar ons toe en verblijft bij vrienden in hun appartement onder hun huis. Het weer valt een beetje tegen, het regent met regelmaat, het is wel warm dus evengoed prima🤗 en we zullen ons wel vermaken👍😉. Vanmiddag trok het weer helemaal open

I💕Spanje

Morgen komt Randy naar de Camper, hij had weinig geslapen en is nog een poos gaan pitten. Reisdagen met vliegtuig zijn meestal wel soort van vermoeiend ook omdat, zoals hij, om 7u gaat vliegen je rond 5 u al op t vliegveld moet zijn🤪.

Vandaag (maandag) heerlijk in El Morche geluncht en s'middags nog in Nerja rondgelopen. Was gezellig en als toetje een lekker ijsje gegeten.

Dinsdag en Woensdag ook weer op pad geweest, naar Velez-Malaga en naar Malaga, beide plaatsen naar winkelcentra/ outlets geweest ivm het mindere weer. Heel jammer, het regent best veel en dan ziet alles er wat troostelozer uit🙃, maar we maken er wel gezellige uitstapjes van👍🤗.

Donderdagmiddag werd het droog en kwam de zon af en toe te voorschijn,  we zijn naar de

Grotten van Nerja

grotten van Nerja geweest en later nog even door Nerja gewandeld

Balcón de Europa Nerja

Vanaf vrijdag zal het weer wat beter zijn, dus dan kunnen we wat meer naar buiten, Randy heeft plannen zat dus 🤗😉

Vandaag, vrijdag, zijn we naar Malaga geweest. We waren er zo rond 16.30 en hebben eerst in de haven rondgelopen waar een kerstmarkt was en veel mooie jachten lagen. Daarna de oude binnenstad ingelopen

Malaga

waar we ook hebben gegeten en genoten van de vele kerstversieringen/lichtjes, wat vooral in de avond toch wel spectaculair is🤗

Malaga

Vandaag, zaterdag, zijn we naar Granada geweest, Alhambra was niet echt mogelijk om kaartjes te krijgen, ja om 8.30u, maar dan zijn we nog in slaapstand, vooral Ran🤣🤣. Ook waren er nog maar twee datums vrij, dus jammer maar helaas😏. Wel rondgelopen en ook in de binnenstad, allemaal ook mooi, de terugweg naar de auto was moeizaam voor ons kind, heeft weinig conditie, dus met het nodige gemopper zijn we bij de auto aangekomen (flink klimmetje) en toen was ie het ook snel weer vergeten🤣🤣🤣. Was weer een prima dagje👍😉

Zondag...rustdag, Randy dagje chillen op de berg (in z'n appartementje) en wij aan de kust🤗👍😉

Maandag, eerst ff geluncht en daarna hebben de boy's  electrische stepjes gehuurd en een beetje rondgecrossed, tussendoor nog ff accu geladen,  deze gaan best snel leeg, zeker wanneer je wat steviger gebouwd bent🤣🤪. Rond een  uurtje of 17.30u de BBQ aan en heerlijk buiten gegeten. Wat een top dagje weer👍🌞🌞🌞

Dinsdag heeft Randy de eigenaren van het appartement uitgenodigd om ergens te gaan lunchen. Het werd Chinees, er waren veel restaurants dicht op dinsdag😁. Het eten was superlekker en we hebben een gezellige middag gehad, aansluitend hebben we bij hun thuis koffie gedronken met lekker taartje. Ze hebben ook een zwembad en Randy vond het wel een uitdaging, eerst ging hij met zijn  voeten erin, maar later heeft hij ook gezwommen🥶

Zwemmen

watertemp: 13⁰. Rond 18 u heeft Randy ons weer thuis gebracht👍🤗.

Woensdagmiddag zijn we met de auto langs de kust gereden richting Motril, elke keer zijn we ergens gestopt en genoten we van de mooie uitzichten.

AlmuñécarIn Salobreña hebben we lekker wat gegeten.SalobreñaSalobreña

Eenmaal weer thuis hebben we nasi gemaakt en gezellig in de camper gegeten. Daarna is Randy weer de berg op gegaan en wij hebben afgewassen🤣🤣🤣

Donderdag vroeg op pad gegaan, bezoek aan Cordoba, hier zijn Rob en ik ook nog nooit geweest dus is het voor ons alledrie nieuw🤗. We hebben door de stad geslentert, Randy is er nog naar de kapper geweest🤣.

Veel kerken en cathedralen

Cordobagezien en veel oude en nieuwe gebouwen.CordobaCordoba

Een mooie oude brug

Cordoba

waar een aantal kunstenaars waren, waaronder muzikanten.

Cordoba

Na een lange dag op de terugweg nog een mooie zonsondergang meegepikt

Onderweg

Vrijdag, de laatste dag dat Randy hier vertoefd,  zaterdag vliegt hij weer naar Nederland✈️. We hebben het gezellig gehad, leuke uitstapjes gemaakt en lekker gegeten🤗😋.

Groetjes weer aan iedereen en tot het volgende verhaal🤗👋

1. Chantal:
    25 december 2022
    Wat gezellig dat Randy er even was. Hoop gedaan dus leuk om te lezen
  2. Mary Bregman:
    25 december 2022
    Wat een mooie tijd samen en dank voor de prachtige kiekjes, lieve groetjes Mary
  3. Mario:
    25 december 2022
    Leuk verhaal, zo te horen gezellig geweest
    Fijne kerstdagen 🎄🎄🎄🎄🎄
  4. Thea:
    25 december 2022
    Wat gezellig dat randij is geweest even lekker genieten en verwennen koester dit maar.hier is ook alles oké en gaan genieten met de kinderen en kleinkinderen ja kerst gezellig hoor.voor jullie fijne feestdagen en veel liefs..Fred &Thea
  5. 😘Bea:
    25 december 2022
    Leuk hoor, om hem de omgeving te laten zien waar jullie de winters doorbrengen. Heeft hij er ook echt een beeld bij. Sowieso gezellig dat hij geweest is, even bijpraten. Hele fijne Kerst 🌲😘
  6. Ellen Eimers:
    25 december 2022
    Fijn lekker herrineringen maken met elkaar....Fijne dagen Dikke kuzzz
  7. Marja:
    26 december 2022
    Leest weer als een heerlijke tijd. Gezellig met Randy samen. Hier Kerst 🎅🏻 alweer voorbij. Vandaag 0 graden dus uitzonderlijk 🥶. Volgende week weer 25+. Hopelijk voor jullie ook. Veel liefs, Marja
  8. Jose:
    26 december 2022
    Weer leuk te lezen wat jullie meemaken.
    En wat een mooie foto’s!!
    Op naar oud & nieuw!
    Al vast de beste wensen voor 2023!🥂🍾🎶