We gaan weer rijden

24 maart 2023 - Albalat dels Sorells, Spanje

03-03-2023 Na een maand in Calpe, gaan we de camper weer in beweging zetten🙂.  We hebben een paar dagen op CP villa Marechal gestaan en vanaf 06-03-2023  hebben een mooie, pas opgezette, CP gevonden in/bij Llíber. Grote standplaatsen voor de camper, met een soort tuintje erbij.

El Colomer El Colemer

Prachtig groot huis erbij, die ze in drieën hebben gedeeld en die worden zomers verhuurd. In de winter staan er campers en dan mogen de camper gasten gebruik maken van alle faciliteiten van de huizen, echt ongelofelijk 🤩🤭....3 zwembaden, 9 badkamers, 3 keukens😳😳. De omgeving nodigd uit om te gaan wandelen en fietsen.

Omgeving llíber

Omgeving llíber

11-03-2023, vandaag echt heel warm: 28⁰ in de schaduw! Voor t eerst de luifel uitgezet, ook omdat we uit de wind zitten is het echt alsof je gebakken wordt🌞🌞🤗. Ik zeg bakken maar🤭🤭

Zo warm hebben we het nog niet gehad

12-03-2023, Vandaag op de fiets naar een uitzichtpunt op een berg (Col de rates). Pittige klim maar prachtige vergezichten

Coll de rates

Er waren veel wielrenners actief en ook groepen motorrijders

Coll de rates

Uiteindelijk stonden we op 600 m hoogte 😅👍😃. Daarna werden we beloond met de afdaling🤣🤣. Na de lunch nog ff klein handwasje gedaan, daarna alles weer in orde maken want we gaan morgen weer stukje verderop.👍

13-03-2023, we zijn in El Palomar terecht gekomen.

El Palomar

Leuk plaatsje, mooi wandelgebied👌👍.

IrrigatiesysteemWatervalletje

De CP is naast de camping aangelegd, alles is er wat je nodig hebt, alleen het terrein is nog een beetje saai, de aanplant moet nog ff groeien, want die zijn bijeengehouden met roodwitte linten..... nu is het net een PD van de politie🤣🤣🤣

CP El Palomar

CP El Palomar

In de middag een stuk gewandeld, dit was 'by far' de warmste dag tot nu toe🥵, dus veel drinken mee👍💧💧💧💧

El PalomarEl Palomar

14-03-2023: Vandaag 11 km verderop gereden naar een CP naast een stuwdam/meer. Klein plaatsje:Bellús, waar je even naar het gemeentehuis moet om te betalen... wel 2€🤣🤣🤣 per dag. Vanmiddag flinke wandeling gemaakt rondom C P en stuwmeer.

CP bij BellúsStuwdamHet stuwmeerStuwdam

Stuwdam

We hebben een leuk stel mensen ontmoet waar we de hele middag mee hebben zitten babbelen, was erg gezellig! Ze staan als ze in Nederland staan ook vaak in Weesp dus wie weet zien we elkaar nog weer een keertje🤗👍

16-03-2023, Vandaag weer stukje verplaatst, nu naar l'Olleria, leuke rustige CP met wat kippen en een haan op het terrein, schattig🐔🐓🤗.

KippenKippen

De eigenaren zijn super gastvrij en vriendelijk, we werden door Irina welkom geheten met een kopje koffie en met handen- en voetenwerk en van beiden inzet in allerlei talen, hebben we een leuk gesprek gehad🤣🤣🤣. Zij komt uit Oekraïne en hij uit Zwitserland. Het plan is om een paar dagen te blijven.

17-03-2023, De kippies en de haan lopen vrolijk in de rondte en ze liggen graag onder de camper🤣 en aangezien wij de enige gasten zijn liggen er dus soms 12 kippen onder🤣🤣🤣🐔🐔

Kippies ook zijn ze nieuwsgierig en als er maar wat beweging in de camper is komen ze aangerend

"Er als de kippen bij zijn"Nieuwsgierig Morgen (20-03) gaan we weer verder👍😃

Etenstijd

20-03-2023. We staan weer vlakbij Valencia, daar gaan we de komende dagen een paar keer naar toe. We zijn hier al eerder geweest maar in 1 dagje zie je zeker niet alles. We gaan iig even naar een telefoonwinkel want het Mifi kaartje werkt ff niet goed. Het zal ook nog heel mooi weer blijven dus nog een reden om hier even te blijven🤗🤣👍

21-03-2023 Jaaaa leuk dagje Valencia 🤗,

ValenciaValenciaValencia

heerlijk rondgelopen, telefoonkaartje voor de mifi geregeld, hapje gegeten en......vette pech fiets weg😡😤😠.

Slot doorgeknipt

Echt wel balen, ze hebben alleen Rob zijn fiets meegenomen, de mijne stond er nog met het opengeknipte slot eraan😖. Dus ja Rob is terug gaan lopen en ik op de fiets, nou loopt Rob graag dus we waren in ruim 1½ uur weer terug op de CP,  maar het is toch wel vervelend om 'gedwongen' een nieuwe fiets te moeten kopen. Dat doen we dan ook pas weer in Nederland 😏

We gaan op ons gemakje ri Franse grens, we rijden kleine stukjes van max 100 km. Het weer wordt steeds wat warmer dus ook ri het noorden van Spanje is het aangenaam 🌞

Lieve groeten weer van ons👍🌞🤗

1. Katty:
    24 maart 2023
    Oei spijtig van de fiets. Het slot mag nog zo zwaar en dik zijn,wie slechte bedoelingen heeft,gaan die niet uit de weg. Grts
  2. Mario:
    24 maart 2023
    Mooi verhaal weer, maar heftig van je fiets Rob.
    Nog aangifte gedaan ( voor de verzekering?)
    Groeten
  3. Marja:
    24 maart 2023
    Prachtige foto’s weer en heerlijk dat het al zomer is. Hoop dat je fiets verzekerd was Rob of dat het onder de reisverzekering valt. Wat ontzettend waardeloos zeg dat ze zo maar je spullen meenemen. Kan me goed voorstellen dat je ervan baalt 😜. Wens jullie verder een fijne trektocht. Liefs voor jullie 🥰🥰
  4. Fer en Liana:
    24 maart 2023
    Jeetje Rob, wat erg van je fiets🤬....ondanks dat is het genieten van jullie avonturen...mooie foto's ookkkk....enneuhhh...neem wat mooi weer mee deze kant op 😎😘
  5. Liedy:
    Goeie reis terug.
  6. 😘Bea:
    24 maart 2023
    Prachtige plaatjes met leuke verhalen. Ook het weer zit jullie mee, heerlijk zonnige dagen. Heel jammer idd van je fiets, je staat echt heel raar te kijken als je terugkomt van de stad verkennen en je fiets is weg. Ontzettend balen dus.....Ondanks dat wensen we jullie een mooi vervolg van jullie reis. 😀
  7. Ron van Nimwegen:
    25 maart 2023
    Goed geregeld Rob , je was wel weer toe aan een nieuwe fiets zei je toen , we zeggen niks tegen Erica toch 🤓
  8. Ron van Nimwegen:
    25 maart 2023
    Mijn vorige reactie was wel heeeel erg flauw , natuurlijk is het ontzettend balen dat ze die fiets gejat hebben , ze moeten natuurlijk met hun “poten” van andermans spullen afblijven ‼️Liefs van Ron
  9. Jose:
    26 maart 2023
    Jee, wat een ellende dat de fiets van Rob is gejat!🫢
    het is best lastig zonder fiets als je kampeert toch?
    Wel weer genieten van de heerlijke reis verslagen en foto’s😁
    Over een maandje gaan we ook weer op pad met de camper. Hopen op beter weer dan nu, wat een grijze natte dagen hier😒
    Groetjes van ons!