In de greep van Corona🦠🧫🔬😷🤒🛏️⚰️

5 mei 2020 - Weesp, Nederland

We verblijven nog steeds in Weesp, bevalt goed. Een boer heeft hier in 'onze' wei wat schapen met lammetjes gebracht, dit is echt schattig🥰. Ze dartelen enig in de rondte en ze zijn allemaal genummerd, dus we kunnen zien welke kleintjes bij welke moeder hoort. Elke keer als we weg zijn geweest worden we ontvangen door een lammetjes commitee🤭.

Lammetjes

We wandelen bijna elke dag en komen dan ook veel vogels tegen, ook een nest met ooievaars, leuk om deze prachtige vogels te zien als ze zo hoog op zo'n paalnest zitten en ongestoord hun gang gaan ondanks wat er beneden allemaal langskomt.

Ooievaarsnest

We komen verder weinig bij anderen, omdat de coronaregels nog van kracht zijn. We gaan geregeld naar Almere en naar Randy, Lotte en Juul. Daar gaan we met dit mooie weer, wat we tot nu toe steeds hebben, op de fiets naar toe. Soms worden we verrast met een mooi uitzicht 😲😀

Bijna onder

De paasdagen🐥🐰 zijn inmiddels voorbij (12 en 13 april) en vanaf de 2e paasdag zakte de temperatuur van de één op andere dag met 15 graden😏.

We zijn vanaf 15 april een paar dagen in Almere geweest, de camper moest voor een update naar de Fiat garage en we hebben het terras klaar (3x in de olie gezet). Vrijdag is Rob nog naar Friesland geweest om luchtvering onder de camper te laten zetten, waardoor we niet meer met de achterkant over de grond krassen bij steilere opritten. Ook hebben ze er een andere tv ingezet, want het beeld viel iedere keer stil, heel vervelend als je een film oid kijkt. Hopelijk is nu alles oké.                  Grappig detail: In de vaart in Almere zitten grote vissen😲

Vis

Zaterdagavond zijn we weer terug naar Weesp gegaan. Dit blijft voor ons nu de beste plek. Mooi uitzicht en soms zie je weer een mooie zonsondergang

Raam camper

Donderdag 23-04-2020 zijn we naar muiderslot gefietst, we wisten wel dat het gesloten was, maar niet dat je er dan ook niet zo dichtbij kunt komen, dus helaas geen foto van gemaakt. Onderweg zagen we een ouderpaar gans met kleintjes,

In het gareel😉

zo schattig🥰

Verder gebeurt er niet zoveel, want we maken niet zoveel mee🥴. Het Koningsdagweekend was het hier op de camperplek zeer druk, veel campers met kinderen. Dat zien we de laatste niet zo vaak, maar dit is een manier om even een paar dagen uit de thuissituatie te komen denk ik🤔.

Groetjes, vanuit ons stekkie in Weesp🍀🍀👋

1. Gerrie en Marian:
    5 mei 2020
    Laten we hopen dat het binnenkort weer wat losser wordt.
  2. Thea:
    5 mei 2020
    Ja wat een rare tijd ik ben ook niet meer op de ster ik mis het wel en de bewoners ook ze missen mijn prakje wel.maar misschien komt het snel in orde.nu voor jullie ook sterkte een dikke knuffel en tot een volgende keer.😎🐑
  3. Nick van genderen:
    5 mei 2020
    Groetjes terug en hoopen op betere tijden
  4. Marja:
    5 mei 2020
    Leuk om weer even van je te horen Erica. Wat een bizarre tijd is het. Vermaak je je ook wel als het echt slecht weer is hoewel we tegenwoordig niet te klagen hebben. Puzzel je nog steeds? Ik vind het super saai om steeds maar thuis te zitten, troost me maar met de gedachte dat ik beslist de enige niet ben. Voorlopig zal het zo blijven helaas. Pas goed op jullie en hopelijk kunnen jullie veel wandelen en fietsen. Liefs, Marja
  5. Mary Bregman:
    5 mei 2020
    Hallo Erica, je hebt ook in Nederland een oog om te zien wat gewoon en telijkertijd bijzonder is. Dankjewel met hartegroet Mary
  6. Ingrid Bergstein:
    5 mei 2020
    Gezellig je verhalen te lezen. En wat kun je heerlijk genieten van t gewone en tegelijk ook bijzondere..zoals de lammetjes en de mooie luchten. Hoop dat jullie weer spoedig on Wheels zijn
  7. 😘Bea:
    5 mei 2020
    Nederland is gelukkig ook prachtig. Toch ook fijn met het mooie weer te fietsen en te wandelen. En wat zijn de lammetjes leuk hé. Leuk om weer een reis( ( blijf😉)verslag van jullie te lezen. Liefs,
  8. Ellen Eimers:
    6 mei 2020
    Wat fijn om weer iets te horen en heerlijk dat jullie veilig en gezond op Nederlandse bodem zitten. Lekker genieten van de kleine dingen de rest volgt weer.
  9. Mario:
    6 mei 2020
    Goed het verslag weer uit de spam te halen en te lezen
    Jullie vermaken je weer prima zo te zien
    Mooie foto’s