We kunnen weer verder

28 oktober 2019 - Sloten, Nederland

Vandaag is de camper in de garage geweest, we waren er strak om 8.00 uur en om 14.30 uur kregen we het bericht dat ie klaar was. Er bleek lekkage op het dak te zijn. Dit is verholpen en na enkele keren flink de waterstraal erop gehad te hebben lijkt het probleem verholpen.

Het was gelukkig erg mooi weer en we hebben veel rondgewandeld in de omliggende plaatsen.

Sloten

Sloten is een erg leuke stad, de kleinste van de elf steden in Friesland. Ook hebben we Balk en Wijckel gezien, kortom we hebben behoorlijk wat km's gelopen.

Vanavond overnachten we nog in Sloten en morgen gaan we onze reis weer oppakken.

We hopen ons volgende verhaal vanuit Spanje te doen :-)

1. Mellie:
    Hallo lieverds,
    Gauw achter jullie laten en hop hop gas erop!!
    Wel voorzichtig hoor!
    Geniet!!
    Dikke kus💋💋💋
  2. 😘Bea:
    28 oktober 2019
    Wat ontzettend fijn dat het snel verholpen is😀. Friesland is idd ook erg mooi en jullie hebben geboft met het prachtige weer vandaag. Maar het wordt de hoogste tijd voor de Spaanse zon. Goede en veilige reis daarheen zonder mankementen😘
  3. R - L & J 😘:
    Gelukkig allemaal opgelost!

Goeie reis dan maar weer 😊😘

Dikke kus van ons xxxxx
  4. Chantal:
    28 oktober 2019
    Gelukkig kon het snel verholpen worden. Fijn vervolg van de reis. 😘
  5. Ingrid Bergstein:
    28 oktober 2019
    Op Naar t zuiden!! Goede reis en hou t droog!
  6. Mario:
    28 oktober 2019
    Gelukkig is het snel opgelost
    Een goede reis naar het zuiden
  7. Gerrie en Marian:
    29 oktober 2019
    Mooi dat het probleem in een dag is opgelost. De kou komt er al aan. Dus lekker naar de zon. Goede reis.
  8. Ruud:
    29 oktober 2019
    Op naar de zon ga jullie weer volgen.
    Gr Sonja en ruud
  9. Marja:
    29 oktober 2019
    Goede reis en vooral véél plezier. 😘😘
  10. Clement Shimo:
    29 oktober 2019
    Mooi om te horen dat het snel op gelost is
    veel plezier
  11. Roos:
    30 oktober 2019
    Nou heb ik in ieder geval niets bijzonders gemist😉. Jullie reis naar de warmte gaat nu echt beginnen!! On y vas en benieuwd naar de mooie reisverhalen. Liefs Roos
  12. Thanja:
    31 oktober 2019
    Gauw wegwezen hier, tijd voor overwinteren!
    Xx