Rondom de feestdagen🥂🎄🎊🎆

3 december 2022 - Torrox Costa, Spanje

Je merkt in het algemeen wanneer het richting december gaat, dat de feestdagen er weer aankomen, in de supermarkt met al 't lekkers, maar vooral de kerststerren 😏🤣, de planten die ik zelf vreselijk vind, vieren hier dan de boventoon 🙃. We zijn bijna op plaats van bestemming in Torrox, nu staan we op een erg leuk plekje in Periana.

Periana

Een groot restaurant heeft op de parkeerplaats ruimte voor campers, met stroompunten een toilet, water en loosplek. Het restaurant is 4 dagen per week geopend en hier worden ook grotere feesten georganiseerd, lees bv bruiloften.

Periana

De omgeving is prachtig en er is veel ruimte om te wandelen/fietsen. Wij zijn naar een stuwmeer gelopen, wat ruim 400m lager ligt dan de CP.

Periana

Heen was goed te doen maar terug was toch wel even pittig.... alléén maar klimmen🥵

Woensdag gaan we naar vrienden die in Spanje een huis hebben gekocht, daar mogen we op de oprit staan en kunnen we hun huis bewonderen. Hier blijven we 1 nacht staan en dan kunnen we naar Milucar in Torrox🤗👍

01-12-2022, Aangekomen op Milucar, onze vaste stekkie in Torrox. Genieten van ons plekje met uitzicht op zee🤗.

Ons plekje in Torrox

1. Mario:
    3 december 2022
    Geniet er weet van op jullie stekje daar
  2. Katty:
    3 december 2022
    O en ik vind kerststerren zo leuk, je mag ze eens komen bewonderen, bij een kopje koffie. Leuk jullie terug te zien.
  3. Liedy:
    3 december 2022
    Heerlijk Erica. Hier sneeuwde het net een beetje!!!
  4. Chantal:
    4 december 2022
    Geniet van je overwinter stekkie😀
  5. Mary Bregman:
    4 december 2022
    Fijn Erica, even rust en ruimte en later in de maand Randy op bezoek. Heb het goed daar samen. Lieve groetjes Mary
  6. Ron van Nimwegen:
    4 december 2022
    Mooi plekje , heerlijk👌, ik zal aan jullie denken wanneer ik zo op pad ga 🥶maar doe wel een dikker jassie aan mutsje op en handschoentjes aan 😁💋🖖
  7. Tineke:
    4 december 2022
    Fijn dat jullie daar weer veilig aangekomen zijn!
    Heerlijk gaan genieten!!💞
  8. Marja:
    5 december 2022
    Fijn dat jullie nieuwe camper jullie veilig naar de zon heeft gebracht, natuurlijk met Rob aan het stuur 👍🏻🤗.
    Plaatjes zien er weer fantastisch uit. Hopelijk heerlijk weer zodat jullie veel kunnen wandelen en fietsen. Wens jullie een gezellige December maand. Ik vertrek volgende week naar de zon, heerlijk. Heel veel liefs, Marja 😘😘 en de meisjes 😻😻
  9. 😘Bea:
    7 december 2022
    Weer veilig aangekomen in Torrox.😊Heerlijk genieten van de wintermaanden in het zonnetje. 😎Heel veel plezier daar.
    Liefs Bea
  10. Thanja:
    9 december 2022
    Allemaal mooie foto's weer! Geniet van een rustige decembermaand met lekker weer.
    Xx