We moeten de draad weer oppakken

2 november 2022 - Nagele, Nederland

14-09-2022

Na een moeilijke periode proberen we de draad weer op te pakken. Sommigen van onze volgers zullen denken waarom we niet meer verder schrijven over de zwangerschap/ geboorte. Heel in het kort, we zijn niet de oma en opa van James😪, er was iemand anders in het spel😡

Ook hebben we eind augustus afscheid moeten nemen van een dierbare vriend van ons😢😢

We hebben de afgelopen tijd veel klusjes gedaan, bij de boerin, bij kennissen etc  dit was een hele goede afleiding in deze donkere periode.

We hebben ook gelukkig hier en daar een lichtpuntje,  we hebben een nieuwe camper gekocht, we hadden een beetje positiviteit nodig zeg maar😁.

18 oktober kunnen we de nieuwe camper ophalen, wordt onze 'in 1 dag verhuisdag'👍

17-10-2022

Wanneer we een poos stilstaan (nu was het heel lang) dan is de tank altijd vol met diesel. Nu was dat niet handig, want die rijden we niet leeg voor we morgen de camper in gaan leveren, dus heeft Rob wat kunnen regelen aan jerrycans en een pomp om de diesel in over te hevelen.

Ff overhevelen Als we de nieuwe camper hebben kunnen we dit weer fijn zelf gebruiken🤣👍👍

18-10-22  Vandaag is de dag voor de nieuwe camper😁👍. We gaan bijtijds op pad want we willen zeker niet te laat komen, ze doen meerdere afleveringen en hebben dus wel een soort van tijdschema😁. Als we aankomen zien we de camper al staan🤩.

Ons nieuwe huis

Als alles geregeld en uitgelegd is rijden we zo rond half 3 weer terug en hebben we de rest van de middag besteed aan de inrichting van de camper.

Ons nieuwe huis

Omdat we in Weesp bij een boerderij staan, hadden we onze spullen in de schuur gezet en hoefden we niet bij de dealer te 'verhuizen' 👍🤗. De volgende dag zijn we ook druk geweest met de inrichting,maar s'avonds konden we heerlijk genieten van ons nieuwe huis🥰🥳.

Ons nieuwe huis

02-11-2022  We gaan vertrekken, eerst naar Nagele, daar staan we 1 nachtje om de eigenaren gedag te zeggen. Daarna ri Zuthpen om vloerbedekking te laten leggen in de camper, lekker warm aan onze voetjes🦶🦶🤗. Op 04-11-2022 gaan we op pad richting Duitsland  daar gaan we op bezoek bij onze kennissen die we ontmoet hebben in ons reis bestaan👍🤗

1. Mario:
    2 november 2022
    Ga weer lekker genieten, dat hebben jullie wel verdiend
    Zie weer uit naar de vervolg verhalen
  2. 😘Bea:
    2 november 2022
    Wat een mooie spiksplinternieuwe camper zeg😀Heel veel veilige en mooie kilometers gewenst.
    Zeker weer benieuwd naar jullie avonturen. Goede reis😘
  3. Gerrie en Marian:
    2 november 2022
    Goede reis, doe rustig aan en geniet van de zon in het zuiden. Bewaar wat voor ons.
  4. Marja:
    2 november 2022
    Heel veel geluk in en met jullie nieuwe huis op wielen. Ik hoop echt dat de zon weer volop zal schijnen voor jullie. Heel hartelijk bedankt voor al jullie hulp de afgelopen zomer. Wij zullen jullie missen. Heel veel veilige kilometers gewenst. Liefs Marja en de meisjes😍😍😍
  5. Fer en Liana:
    2 november 2022
    Geweldig om jullie te mogen volgen, geniet ervan kanjers.....veilige kilometers met jullie prachtige nieuwe camper 🥰💋
  6. Tineke:
    2 november 2022
    Mooie camper!!! Wens jullie weer veel veilige, zonnige kilometers toe!
    Dikke knuffel!💞
  7. Esther Mulders:
    3 november 2022
    Wij wensen jullie een goede reis toe en kijken uit naar jullie mooie reisverhalen vanuit een nieuwe camper. Hartelijke groeten van Esther en Ruud
  8. Thanja:
    7 november 2022
    Ziet er super luxe uit die camper! Veel plezier met jullie nieuwe reis! Xx
  9. Roos:
    7 november 2022
    Lieve mensen! Wat een mooi nieuw huisje op wielen. Pieter en ik hebben deze zomer voor het eerst van een vakantie in een camper genoten! Het smaakte absoluut naar meer. Geniet en laat de boosheid snel achter jullie. X
  10. Tineke:
    7 november 2022
    Jammer dat we elkaar in Nagele niet konden ontmoeten. Wat heeft jullie nieuwe camper een mooi ruim keukenwerkblad. Dat zie je maar weinig. Zul je vast veel plezier van hebben. Heb het goed met elkaar. Tineke de R.
  11. Jose:
    8 november 2022
    Goeie reis, fijn dat we weer kunnen genieten van jullie reisverhalen!😊
    En gefeliciteerd met jullie nieuwe camper!!
    Is het een half integraal? Ziet er prachtig uit, is deze wat ruimer ingedeeld dan jullie vorige camper?
    Veel reisplezier!