We mogen weer reizen😀👍👋

16 juli 2020 - Hellenthal, Duitsland

20 tot 22-06-2020

Weekend in Millingen a.d Rijn op CP Crumpse hoekje. Vriend van ons is mee, ook met zijn camper. Zaterdagavond kwam er zomaar een ijskarretje de camperplaats oprijden🤭😋

Verleiding voor Erica

Zondag zijn we op bezoek geweest bij vrienden die in Braamt op vakantie zijn. Op de fiets er naar toe, uurtje fietsen via pontje over de Rijn. We hebben een ontzettend gezellige dag gehad met elkaar, gezellig over van alles en nog wat gebabbeld en nog leuke wandeling gemaakt🚶‍♂️. We zijn getrakteerd op heerlijke lunch en avondeten🍞🍛☕🍷, rond 21.15 weer terug  gefietst via Emmerich, omdat het pontje na 17.30 niet meer vaart🚢 en we over de brug bij Emmerich moesten. Daar moesten we over de dijk langs de Rijn, maar die was afgesloten🙄 dus nog extra omgefietst via Kleef om weer terug te komen. Uiteindelijk 60 km gefietst🚴‍♂️🚴‍♀️. We hebben dus goed gebruik gemaakt van de langste dag😉🌞

Dinsdag heerlijk rondje Millingen Nijmegen gefietst

NijmegenEricaRondje fietsen

Vanaf woensdag weer op pad gegaan, Rob wil nog ergens naar een winkel. Daarna gaan we ri Duitsland, we hebben geen haast omdat het hier prachtig🌞🌞🌞 weer is in Nederland.

We staan vanaf woensdag in Overdinkel  bij Enschede, vlak aan de Duitse grens. Heerlijke camperplek (Skop'n boer)

Camperplaats

van alle gemakken voorzien,

Wat een serviceZwaluw

misschien blijven we hier wat langer, want ook weer prachtige omgeving👍🚶‍♂️🚴‍♂️

Even zittenDinkel

Zaterdag 27 juni weer op pad.

Kreeg bericht bevolking onderzoek dus plannen Duitsland ff opzij, eerst ff afspraak maken. Door corona was het al uitgesteld en anders duurt het nog langer. Dus eerst zijn we in Sloten

Sloten Friesland

geweest en daarna een poosje in Nagele. Op 10 juli heb ik een afspraak bij de 'borsten bus' dus blijven we nog even in de buurt.

06-07-2020

Afgelopen weekend in Elspeet (R&S) geweest, Rob heeft geholpen met de bestrating van de oprit, zware klus, stenen sjouwen enzo maar het is netjes geworden en daar ging het om en samen doen werkt gezelliger en het gaat sneller. Nu zijn we naar Nunspeet gegaan op CP de Zwaan, goeie plek weer👍.

Deze combi kwamen we tegen in Nunspeet

pipowagen

Er is een samenwerkingsverband tussen verschillende camperplaatsen  dat heet "Bij Ons" en hier kun je er zeker van zijn dat de  CP voldoet aan de eisen die daarin zijn afgesproken over sanitair, loos en vul plek, chemisch toilet lozing etc. Het ziet er altijd keurig verzorgd uit, er is altijd iemand aanwezig. Ze zijn verdeeld over het hele land.

Bij ons

15-07-2020

We gaan nu echt ri Duitsland en uiteindelijk naar Oostenrijk.

1e stop nog in Nederland in de plaats Kessel aan de Maas

Kessel

De Maas

Iedereen de groetjes maar weer en tot over????? 😉👋

1. Esther Mulders:
    16 juli 2020
    Hallo Erica en Rob, fijn dat jullie weer kunnen reizen, er zijn zoveel mooie plekjes om van te genieten! Wij zitten zelf een weekje in Leersum, bij de Utrechtse heuvelrug. Ook een prachtige omgeving. Ruud is weer goedgekeurd in het ziekenhuis, ook weer een fijn bericht. Nog veel reisplezier! Veel liefs, Esther en Ruud
  2. Mario:
    17 juli 2020
    Mooi verhaal wer blijf genieten