Onderweg naar Nederland 🇳🇱

22 mei 2023 - Hilversum, Nederland

06-04-2023, CP in La Caravella (F) op een plek van 'pas d'etappes'. Ontzettend leuk vestingstadje met groot kasteel waar in de binnenplaats winkels, woningen etc. zijn.

Groot kasteel met binnenstadjeKerkBinnen in het kasteel

07-04-2023  Cp in Saint-Pierre-le-Maûtier, ook weer van 'pas d'etappes'. Het zijn plekjes waar iig alles aanwezig is om te servicen en deze heeft zelfs twee douches en 2 toiletten, welke er ook keurig uit zien! De ingang was een beetje krap, dus Rob moest ff terug om goed in te draaien, maar toen ging de slagboom al dicht😠. Maar het werd snel opgelost, 1 telefoontje en de medewerker regelde op afstand dat we er door konden👍. Ze spreken goed Engels dus het systeem werkt goed😁.

08-04-2023, Vandaag  best een stuk gereden en dan is het fijn als je op een plekje terecht komt waar je lekker ff stukje kan wandelen.

De MaasDe MaasDe Maas

CP:Bogny- sur-Meuse De Maas

09-04-2023, Het laatste stuk naar Nederland gereden, eerst ff ri Dordrecht, G&M wonen het zuidelijkste dus daar komen we het eerste langs🤗. We vielen met de neus in de 'paas' boter🐔🐤🐣🐰 we konden zo aanschuiven met paaslunch👍😁. Hun dochter en schoonzoon waren er ook...erg gezellig👍👍. We staan weer op de vertrouwde Westergoot CP👍🤗

10-04-2023, Vandaag gaan we langs de camper dealer om onze twee gasflessen in te leveren. Die zaten erin toen we de camper kochten en hebben we eerst opgemaakt. Nu we in Nederland zijn laten we LPG flessen plaatsen met vulsysteem aan de buitenkant van de camper. Van de flessen die we inleveren krijgen we statiegeld terug, dus wel waard om in te leveren😁. Daarna naar Weesp😀. Onze vrienden/collega's camperaars hadden plekje voor ons vrij gehouden dus we staan weer lekker 'thuis'👍🤗

11-04-2023. Op fietsenjacht. Rob heeft al dagen internet afgespeurd naar een fiets die electrisch, licht en niet te duur is. In Amsterdam heeft hij een adres gevonden waar er een fiets staat die aan de voorgaande eisen voldoet en belangrijker nog... ook op voorraad is🤗👍. Na een proefrit was Rob zeer tevreden en is de missie dus geslaagd. Gelukkig hadden we ook nog een mooi bedrag terug gekregen van onze reisverzekering, dus dat was een leuk beginnetje voor de fiets. De rest van de maand droog brood en water dan komen we er wel weer🤣🤣🤣.

12-04-2023, om 15u op de fiets (heerlijk het kan weer👍🤣) naar onze zoon. Hij heeft een superleuk appartement 🤗😊, ook heel leuk ingericht. Hij had een klein aardigheidje voor ons gekocht, een klein gezelschaps spelletje voor in de camper. We hebben het gelijk een paar keer gespeeld zodat we weten hoe het moet🤣🤣👍. Daarna hebben we Chinees gegeten bij ons favoriete restaurant in Kerkelanden, onze oude buurtje😊. Na nog een bakkie koffie bij onze zoon zijn we weer naar huis gefietst, heerlijke middag/avond gehad💕💕

14-04-2023, we zijn nu een paar dagen in Nederland en vanaf vandaag wordt het weer een beetje aangenaam, wat een kou de afgelopen dagen zeg🥶

19-04-2023, We zijn vaak langs de ingang van Fort Uitermeer hier in Weesp geweest, maar nog nooit naar toe gegaan. Vandaag maar eens gedaan, de zon kwam een beetje door dus was wel aangenaam om te lopen. Het is maar 20 min lopen vanaf de CP. Het was groter dan dat ik dacht omdat er rondom het Fort ook nog munitieopslag gebouwen, woonverblijven etc zijn. Dus je wandelt er echt wel eventjes👍😊

Fort Uitermeer

s'Avonds kregen we het verdrietige nieuws dat onze vroegere buurman is overleden😧

20-04-2023, vanaf vandaag zijn we 2½ week in Almere om op Spike🐈 te passen. De camper hebben we voor de deur gezet en die gaat helemaal gesopt en  gepoetst worden en kan alles even goed luchten.                                             Op 28-04-2023 zijn we met z'n drieën naar de crematie geweest😔van onze buurman uit kerkelanden,  te jong gestorven, hij was 62 jaar😒.

08-05-2023, Vandaag gaan weer terug naar Weesp. We hebben een leuke tijd 'thuis' gehad, samen met poekie (Spike)🐈. Nu weer gezellig in de camper🤗😊.

12-05-2023. Ik ga een weekend met mijn vriendin naar Texel, ff uitwaaien en flink bijkletsen. We hebben beiden wel wat meegemaakt afgelopen periode en het is fijn om er ff uit te zijn en alles nog eens de revue te laten passeren.

5381611-s.jpg5381610-s.jpg5381608-s.jpg

5381609-s.jpg

5381672-s.jpg

13-05-2023 Weer terug uit Texel, was erg geslaagd weekend🤗. Rob had het ook zeer gezellig gehad met de camperburen, ze  hebben eerst met elkaar gegeten en toen zijn ze naar een muziek optreden geweest van één van onze camperburen. Zondag (moederdag) is hij poosje naar zijn moeder geweest. Nu weer gewoon lekker in de camper. Vrijdag gaan we naar Hilversum om op twee poezen te passen🐈🐈. In die 3½ week mag de camper in de stalling bij de CP. Daarna gaan we naar Denemarken voor 2 maanden. Lieve groeten weer en tot de volgende ronde🤗😁💕

1. Katty:
    22 mei 2023
    Jullie hebben er een leuke en soms ook verdrietige tijd opzitten. Geniet van Denemarken en tot fysiek,tot in het najaar
    Lieve groeten van ons drieën.
  2. Mario:
    22 mei 2023
    Weer een mooi verslag, sommige dingen had ik al meegekregen omdat jullie al bij mij zijn geweest
  3. Marja:
    22 mei 2023
    Weer leuk om jullie belevenissen te lezen ipv te horen. Ik ben dol op jullie foto’s met blauwe luchten. Super lief dat jullie op mijn katjes passen terwijl ik in Florida tijd kan doorbrengen met mijn zoon, schoondochter en kleindochter, heerlijk om ze weer te zien.
    Tot over een paar weken. 🥰🥰
  4. Tineke:
    22 mei 2023
    Leuk om weer iets van jullie te horen. Een goede tijd in Denemarken. weer eens wat anders. Groet, Tineke
  5. Jose:
    28 mei 2023
    Altijd weer leuk jullie belevenissen te lezen!
    Ben ook benieuwd naar jullie camper ervaring in Denemarken.
    Wij waren met de camper op weg voor een rondreis door Spanje. Helaas maakte ik een onfortuinlijk val met de fiets in Rosas, gevolg: een gebroken pols😒
    Zijn toch maar terug gegaan( zit in gips)en kamperen we maar in Nederland.
    Goeie reis naar Denemarken!😊
  6. 😘Bea:
    1 juni 2023
    Heel mooi weer, de foto's en verhalen. Was weer genieten voor ons. Heel veel plezier in Denemarken 😊😘