Weer richting Spanje

29 januari 2020 - Los Barrios, Spanje

We rijden richting Spanje en het landschap wordt weer vlakker.

Vlakker gebied

Het laatste camperplekje is weer heerlijk langs het strand. Daar hebben we nog een lekkere strandwandeling gemaakt, de zon scheen nog volop.

Laatste slaapplek

We werden wel weer overspoeld met mensen die wat wilden verkopen, telefoons, bloedkoralen kettingen, eten bij een restaurant en gebak/koeken. We hadden het allemaal niet nodig maar nee was geen optie 😕😊

28-01-2020, vandaag met de boot weer terug naar Spanje.

Paperassentickets

Er waren wel wat formaliteiten die geregeld moesten worden, maar het duurde niet zo lang als op de heenweg. Nu was het de open ticket op datum laten zetten en de camper weer uitvoeren.

boot

De bootreis verliep rustig en rond 13.30u reden we Spanje in. Afscheid van Marokko....

Laatste foto Marokko-reis

We kijken terug op een mooie reiservaring en hebben een goed beeld van Marokko.

Eén stel ging in Spanje direct zelf weer verder reizen en daar hebben we op de boot afscheid van genomen, met het andere stel gaan we nog een stukje verder in Spanje.

1. Mario:
    29 januari 2020
    Welkom terug in Europa zou ik zeggen jullie hebben behoorlijk slecht weer in Spanje gemist 😉
  2. Mary Bregman:
    Goede reis!
  3. Marja:
    29 januari 2020
    Wat een ervaringen hebben jullie opgedaan. Wel fijn weer in Europa te zijn denk ik. Lekker genieten dus maar dat deden jullie toch al. Hoop dat het mooi weer is. Lieve groetjes, Marja
  4. Ruud:
    29 januari 2020
    Beide verhalen weer met plezier gelezen.
    Blijf jullie volgen gr Sonja en Ruud
  5. Tinie Land:
    30 januari 2020
    Mooie verhalen weer.
    Fijne reis verder.
  6. Esther Mulders:
    30 januari 2020
    Hallo Erica en Rob, wat een prachtige verhalen, elke keer weer. Ik lees ze met veel plezier. Marokko was een prachtige ervaring maar terug in Spanje is toch ook weer fijn? Ik wens jullie nog veel goede reiservaringen en kijk uit naar jullie verdere belevenissen. Hartelijke groeten van Esther en Ruud
  7. Ellen Eimers:
    31 januari 2020